Promocja projektu
Integralną częścią projektu finansowanego z funduszy EOG i funduszy norweskich są działania informujące szeroko:
- o celu, realizacji i efektach przedsięwzięć realizowanych w ramach projektu;
- o funduszach EOG i funduszach norweskich, a zwłaszcza ich znaczeniu dla rewitalizacji, konserwacji i adaptacji na cele kulturalne historycznych obiektów zabytkowych.
Plan komunikacji zakładał:
- organizację wydarzeń informacyjnych, w tym konferencji prasowych oraz konferencji otwierającej i zamykającej projekt;
- wydanie i dystrybucję materiałów informacyjnych i promocyjnych (ulotki, plakaty, materiały konferencyjne, gadżety promocyjne);
- wyprodukowanie i wyemitowanie spotów radiowych oraz telewizyjnych;
- publikację materiałów informacyjnych i promocyjnych w prasie, radiu i telewizji oraz w Internecie;
- utworzenie niniejszej strony internetowej.
Wszystkie te założenia zostały zrealizowane.
Historyczny sukces Muzeum Papiernictwa
Konferencja prasowa w Muzeum Papiernictwa
Projekt Muzeum Papiernictwa zaprezentowany we Wrocławiu