Zobacz nas w TV!
Nowy spot reklamowy od kilku dni promuje Muzeum Papiernictwa wraz z niedawno otwartymi wystawami na antenach TVP1, TVN, a także TVP Wrocław.
W kwietniu relacjonowaliśmy bezprecedensową medialną ekspansję Muzeum w prasie, radiu, telewizji i internecie. Obecna kampania jest jej dopełnieniem – informujemy w niej o nowo otwartych wystawach „Polski pieniądz papierowy” i „Sztuka papieru” oraz o nowej sali edukacyjnej.
Półminutowy film emitowany jest w czasie najlepszej oglądalności (ok. godz. 18-22) – w TVP1 w dniach 18-27 sierpnia, w TVN od 20 do 27 sierpnia. W każdej z tych stacji będzie trzynaście jego emisji. Dodatkowo w regionalnej TVP Wrocław – 101 emisji w dniach od 18 sierpnia do 10 września.
Obecni jesteśmy także w rozgłośniach radiowych: ZET (15-22 sierpnia, 41 emisji) i RMF Maxx (18-27 sierpnia, 40 emisji).
Kampania reklamowo-informacyjna jest przeprowadzana w ramach realizowanego przez nas od trzech lat i zamykanego właśnie projektu pn. „Renowacja i adaptacja na cele kulturalne zabytkowego budynku suszarni oraz zabezpieczenie przeciwpożarowe kompleksu Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju wraz z konserwacją i digitalizacją zbiorów”. Projekt jest finansowany z funduszy norweskich i funduszy EOG, środków samorządu dolnośląskiego oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego”.
Nasz nowy spot telewizyjny, podobnie jak poprzedni, zrealizowaliśmy z firmą BeLogic Studio. Przedstawiamy go tutaj w nieco dłuższej, 40-sekundowej wersji.