Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju

Młyn, co zboża nie miele…

Unikatowy zabytek techniki

Początki: przed 1562

Bogate zbiory

Jeden ze 129 pomników historii w Polsce

Przemy na papier… szkło i eter

21.04.2017

Takiej medialnej ekspansji Muzeum Papiernictwa jeszcze nigdy nie było! W trzeciej dekadzie kwietnia, będziemy w telewizji, radiu i prasie – zarówno ogólnopolskiej, jak i regionalnej. Szerzej niż zwykle poczytacie o nas także w Internecie.

Nasza kampania zbiega się z premierą nowego odcinka niezwykle popularnego programu telewizyjnego autorstwa Radosława Kotarskiego pt. „Podróże z historią”. Zrealizowany w naszym młynie papierniczym 21 lutego br., zostanie wyemitowany przez kanał TVP2 w sobotę 22 kwietnia o godz. 11.40. Przewidywane są powtórki.

Z kampanią w mediach ogólnopolskich startujemy w sobotę 22 kwietnia. Przez tydzień w radiu ZET wyemitowanych zostanie czterdzieści 30-sekundowych spotów zachęcających do odwiedzania dusznickiego młyna papierniczego.

Emisja półminutowego telewizyjnego spotu reklamowego Muzeum Papiernictwa rozpoczyna się w niedzielę 23 kwietnia na antenie TVP1. Będzie on nadany dwunastokrotnie w okresie do końca miesiąca w godz. 18-21. Pierwszy – o godz. 18:32 przed programem „Jaka to melodia”.

Nasze ogłoszenia pojawią się w „Gazecie Wyborczej” – zarówno w wydaniu ogólnopolskim, jak i regionalnym, w branżowym miesięczniku „Przegląd Papierniczy”, a lokalnie w tygodniku „Euroregio Glacensis”. W dniach 24-30 kwietnia będzie nas można znaleźć na stronach portalu informacyjnego Interia oraz portalu „Gazety Wrocławskiej”.

Skąd ta aktywność medialna? Oczywiście Muzeum Papiernictwa nie mogłoby pozwolić sobie na taką kampanię opierając się o własny budżet. Realizowana ona jest w ramach projektu „Renowacja i adaptacja na cele kulturalne zabytkowego budynku suszarni oraz zabezpieczenie przeciwpożarowe kompleksu Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju wraz z konserwacją i digitalizacją zbiorów”. Projekt jest finansowany z funduszy norweskich i funduszy EOG, środków samorządu dolnośląskiego oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego”.

Poniżej nasz spot telewizyjny w nieco wydłużonej 50-sekundowej wersji.


EOG + Konserwacja + MKiDN