Ogłoszenie o naborze
Muzeum Papiernictwa ogłasza nabór na stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych
Opis stanowiska pracy
Do obowiązków pracownika będzie należało:
- poszukiwanie oraz pozyskiwanie środków finansowych z zewnętrznych źródeł w celu realizacji projektów inwestycyjnych oraz kulturalnych;
- realizacja ww. projektów, w tym ich rozliczenie;
- prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (przygotowanie, przeprowadzenie, dokumentowanie);
- współpraca z wykonawcami na każdym etapie realizacji projektu;
- współpraca z podmiotami dotującymi na każdym etapie realizacji projektu;
- opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, przygotowanie zmian organizacyjnych;
- przygotowywanie umów, negocjacje z wykonawcami;
- przygotowywanie informacji i promocja Muzeum w zakresie inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych;
- obsługa bieżących spraw organizacyjno-administracyjnych.
CV i list motywacyjny prosimy przesyłać w terminie do 31.01.2016 na adres:
Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju, ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki-Zdrój
lub mailem na adres [email protected]
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia;
Mile widziane:
- doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów ze środków pozabudżetowych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- wiedza specjalistyczna:
– ustawa o finansach publicznych;
– ustawa prawo zamówień publicznych;
– wybrane zagadnienia z zakresu prawa Unii Europejskiej związane z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych;
– znajomość RPO WD, EWT w perspektywie budżetowej 2014-2020, znajomość programów krajowych, w tym PO MKiDN;
– znajomość zagadnień dotyczących planowania, realizacji rozliczania i sprawozdawczości projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
- znajomość pozostałych zagadnień:
– ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
- umiejętności:
– komunikowania się, pracy w zespole, dzielenie się informacją, analizy, koordynowania, organizowania, rozwiązywania problemów, szybkiego działania, planowania.
- cechy osobowościowe:
– odporność na stres, samodzielność, inicjatywność, systematyczność, odpowiedzialność.
- obsługa – komputery, programy komputerowe: pakiet Office, obsługa oprogramowania Lex, znajomość generatorów wniosków o dofinansowanie.