Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju

Młyn, co zboża nie miele…

Unikatowy zabytek techniki

Początki: przed 1562

Bogate zbiory

Jeden ze 129 pomników historii w Polsce

Ogłoszenie o naborze

10.09.2015

Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju ogłasza nabór na stanowisko ds. administracyjno – biurowych / pracownik sekretariatu

Do obowiązków pracownika będzie należało:

• Kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, w tym obsługa bieżących spraw administracyjno – biurowych w zakresie: prowadzenia kalendarza spotkań Dyrekcji, planowania spotkań oraz obsługa administracyjna podróży służbowych i innych;
• Obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych;
• Zarządzanie korespondencją i przesyłkami przychodzącymi i wychodzącymi;
• Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej;
• Systematyczny rejestr wiadomości e-mailowych i alokacja na poszczególne działy;
• Wsparcie Kadry Zarządzającej i Zespołu;
• Nadzór nad efektywnym przepływem informacji i dokumentów w firmie;
• Ścisła współpraca i obieg dokumentacji pomiędzy sekretariatem a Dyrekcją, księgowością i innymi działami w muzeum;
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, itp.);
• Bieżąca pomoc w planowaniu i administracji biurowej;
• Współpraca z dostawcami w zakresie koordynacji zamówień i dostaw (art. biurowe, spożywcze, prasa, bilety, itp.);
• Przygotowanie sprawozdań merytorycznych Muzeum;
• Realizacja procedur kontroli zarządczej;
• Przygotowywanie informacji i promocja Muzeum w zakresie bieżących wydarzeń;
• Czynny udział w dystrybucji (sprzedaży) wyrobów pochodzących z własnej produkcji;
• Wystawianie faktur sprzedażowych i opisywanie faktur kosztowych;
• Redagowanie i archiwizacja pism służbowych, korespondencji i dokumentacji zgodnie ze standardami instytucji;
• Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania niezbędne:
• Bardzo dobra znajomość komputera, w tym pakietu MS Office;
• Znajomość obsługi urządzeń biurowych (ksero, faksu, itp.);
• Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
• Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
• Wykształcenie min. średnie;
• Odpowiedzialność, dokładność, terminowość, samodzielność i dobra organizacja pracy;
• Obowiązkowość i pełne zaangażowanie w powierzone zadania;
• Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista.
• Umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi.
Mile widziane:
• Znajomość innych języków obcych;
• Doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży lub marketingu;
• Prawo jazdy kat. B;

Warunki zatrudnienia:
• Zatrudnienie w pełnym wymiarze pracy – 1 etat;
• Praca przy monitorze komputera ponad 4 godziny dziennie.
Oferujemy:
• Miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy;
• Możliwości zdobywania doświadczenia i dalszego rozwoju;
• Wsparcie ze strony przełożonych;
• Zatrudnienie na podstawie umowy o prace na czas określony, po pozytywnie zakończonym okresie próbnym.
Kontakt:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV + list motywacyjny) na adres e-mail: [email protected] w terminie do 21 września 2015 r.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz.U.2014.1182 j.t.).