Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju

Młyn, co zboża nie miele…

Unikatowy zabytek techniki

Początki: przed 1562

Bogate zbiory

Jeden ze 129 pomników historii w Polsce

Ogłoszenie o naborze

26.05.2015

Muzeum Papiernictwa ogłasza nabór na
stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków pracownika będzie należało:

  1. poszukiwanie oraz pozyskiwanie środków finansowych z zewnętrznych źródeł w celu realizacji projektów inwestycyjnych oraz kulturalnych;
  2. realizacja w/w projektów, w tym ich rozliczenie;
  3. prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (przygotowanie, przeprowadzenie, dokumentowanie);
  4. współpraca z wykonawcami na każdym etapie realizacji projektu;
  5. współpraca z podmiotami dotującymi na każdym etapie realizacji projektu;
  6. opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, przygotowanie zmian organizacyjnych;
  7. przygotowywanie umów, negocjacje z wykonawcami;
  8. przygotowywanie informacji i promocja Muzeum w zakresie inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych;
  9. obsługa bieżących spraw organizacyjno-administracyjnych.

OFERTA WAŻNA DO 31.05.2015 r. Oferty prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia;

Mile widziane:

  1. doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów ze środków pozabudżetowych;
  2. studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami lub dotyczące pozyskiwania środków pozabudżetowych;
  3. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  4. wiedza specjalistyczna:

– ustawa o finansach publicznych;

– ustawa prawo zamówień publicznych;

– wybrane zagadnienia z zakresu prawa Unii Europejskiej związane z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych;

– znajomość RPO WD, EWT w perspektywie budżetowej 2014-2020, znajomość programów krajowych, w tym PO MKiDN;

– znajomość zagadnień dotyczących planowania, realizacji rozliczania i sprawozdawczości projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.

  1. znajomość pozostałych zagadnień:

– ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.

  1. umiejętności:

– komunikowania się, pracy w zespole, dzielenie się informacją, analizy, koordynowania, organizowania, rozwiązywania problemów, szybkiego działania, planowania.

  1. cechy osobowościowe:

– odporność na stres, samodzielność, inicjatywność, systematyczność, odpowiedzialność.

  1. obsługa – komputery, programy komputerowe: pakiet Office, obsługa oprogramowania Lex, znajomość generatorów wniosków o dofinansowanie.