Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju

Młyn, co zboża nie miele…

Unikatowy zabytek techniki

Początki: przed 1562

Bogate zbiory

Jeden ze 129 pomników historii w Polsce

Ogłoszenie o naborze

18.05.2015

Muzeum Papiernictwa ogłasza nabór na
stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych

Do obowiązków pracownika będzie należało:

  1. poszukiwanie oraz pozyskiwanie środków finansowych z zewnętrznych źródeł w celu realizacji projektów inwestycyjnych oraz kulturalnych;
  2. realizacja w/w projektów, w tym ich rozliczenie;
  3. prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (przygotowanie, przeprowadzenie, dokumentowanie);
  4.  współpraca z wykonawcami na każdym etapie realizacji projektu;
  5. współpraca z podmiotami dotującymi na każdym etapie realizacji projektu;
  6. opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, przygotowanie zmian organizacyjnych;
  7. przygotowywanie umów, negocjacje z wykonawcami;
  8. przygotowywanie informacji i promocja Muzeum w zakresie inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych;
  9. obsługa bieżących spraw organizacyjno-administracyjnych.

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
  2. ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia;
  6. co najmniej 3 – letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów ze środków pozabudżetowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. pożądane studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami lub dotyczące pozyskiwania środków pozabudżetowych;
  2. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  3. prawo jazdy kat. B;

wymagana wiedza specjalistyczna:

–      ustawa o finansach publicznych;

–      ustawa prawo zamówień publicznych;

–      wybrane zagadnienia z zakresu prawa Unii Europejskiej związane z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych;

–      znajomość RPO WD, EWT w perspektywie budżetowej 2014-2020, znajomość programów krajowych, w tym PO MKiDN;

–      znajomość zagadnień dotyczących planowania, realizacji rozliczania i sprawozdawczości projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.

znajomość pozostałych zagadnień:

–      ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej;

–      ustawa o dostępie do informacji publicznej.

umiejętności:

–           komunikowania się, pracy w zespole, dzielenie się informacją, analizy, koordynowania, organizowania, rozwiązywania problemów, szybkiego działania, planowania.

cechy osobowościowe:

–      odporność na stres, samodzielność, inicjatywność, systematyczność, odpowiedzialność.

obsługa – komputery, programy komputerowe: pakiet Office, obsługa oprogramowania Lex, znajomość generatorów wniosków o dofinansowanie.

Warunki zatrudnienia:

  1. zatrudnienie w pełnym wymiarze pracy – 1 etat;
  2. praca przy sztucznym oświetleniu;
  3. praca przy monitorze komputera ponad 4 godziny dziennie.

Oferujemy:

  1. interesującą pracę w dynamicznym zespole;
  2. możliwości rozwoju.

Kontakt:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV + list motywacyjny) na adres e-mail: [email protected] w terminie do 25 maja 2015 r.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz.U.2014.1182 j.t.).